F: Det går inte att lägga produkter i varukorgen.
S: Du har förmodligen en äldre webbläsare. Vi rekommenderar senaste version av Chrome, Firefox eller Safari. Äldre versioner kan inte korrekt hantera åäö i domännamn, och är i allmänhet också mindre säkra.
Safari, Chrome, Firefox

F: Jag fick ett paket, men det fattas saker.
S: Försändelsen har förmodligen skickats i delar, som inte har kommit fram samtidigt. Transportföretag fungerar ofta så ologiskt. Invänta helt enkelt resterande delar, eller kontakta oss för information.

F: Kan jag betala mot postförskott?
S: Vi har i nuläget ingen sådan möjlighet, då stora delar av vårt sortiment inte passar med Postens begränsningar. Om man inte vill betala med kort finns alltid möjligheten att välja privatfaktura.

F: Jag ser inget bankgironummer på min faktura?
S: Fakturan som skickas via e-post vid beställning är en så kallad pro forma-faktura. Den verkliga fakturan kommer från Svea Ekonomi i samband med leverans av godset, såvida inte kortbetalning har använts.

F: Hur lång är leveranstiden?
S: Leveranstiden beror av ett antal parametrar. Standardgods kan vanligen skickas inom några dagar, medan mer udda gods kan behöva produceras upp först. Under högsäsong kan leveranstiden vara längre. Det är alltid en bra idé att beställa i god tid. Vår bransch har inte samma logistiska förutsättningar som enklare detaljhandel, eftersom vi i grunden är producenter.

Registrera nytt konto

Har du redan ett konto?
Logga in istället eller Återställ lösenord